Hanna hjärta Max är lika med sant?

Lördagen

Det var loppis i Arcushallen, så jag och pappa for dit. Det var ungefär 1 miljon människor där. Hittade en tröja och en väska. Gick därifrån endast 100 kronor fattigare.

På eftermiddagen jobbade jag och på kvällen mötte jag upp Emma och senare Adela. Max- och Friendshäng. Gick även till Floras kulle och myste med träden.

I natt sov jag i övernattningslägenheten själv. Så skönt! Flytta-hemifrån-och-bo-själv-känsla!

Bubblegum

Venus

Igår var det en bra dag. Bara en lektion + en frivillig mattestuga. Kom då hem tidigt och hann knappt genom dörren så var jag ute igen. Jag och mamma bestämde oss för att gå en timme (haha, trodde vi att det bara skulle bli EN timme?) på stan. Det var hur mysigt och roligt som helst! Vi båda kom hem med påsar. Jag köpte en topp och fick en klänning av mamma från den nya butiken Rut&Circle.
Hemma åt vi kladdkaka som vi köpt på Ica innan vi gick hem. Det kan vara så att jag åt två bitar av kakan idag. Det kan vara så...

På kvällen kom Adde och mötte mig vid cykelbodan- vi skulle på cykelpromenad/picknick! For först till Willys och köpte kakor och pratade om mjuka ben. Sedan rullade vi mot norra hamn där vi insåg att de stora bänkarna inte var framsatta, så vi cyklade till udden istället. Satte oss med filtar på grillplatsen på stranden och fantiserade att det var sommar.

Haha, bra mobilkamera.......

Okej!

"Jag vill göra pinsamma saker med dig, Hanna!"

Ok! Då kör vi!

Du vet inte vad du har gett dej in på, Adela! ;-)

Bobby ♥

Grayson ♥

Andy ♥

Travis ♥

Laurie ♥

Ellie ♥

Jules ♥

♣ ♦ ♠

Nyårsafton och fram till i helgen. Det har varit bra. Nöjd tjej i mitten.

1+1=2

Livet rullar på. Fast just idag stannade det lite. Ligger hemma sjuk.

I helgen har jag varit och sålt handvärmare med Rosa Handen UF, lekt mamma, pappa, barn + hund med Tone, Erik och Jenny, varit på bio med Adela och Evelina och ätit middag på Allstar med Adela och André.

Det som händer annars är skola, skola och skola.

Mys på Allstar! Det blev en jättetrevlig kväll. Bilden snodde jag från Adela!

♥ ♥ ♥

I was here

Har kärat ner mig i Beyoncés I was here och 1+1. Så vackra!

YOU!

Kalas

Igår firade vi Tone och Erik som fyllt 4 år.

Lyckad paketinslagning.

Barnbordet är det bästa bordet.

Vi är mer än du tror...

... vi är EN!

Åh, Mark...

Jag befinner mig i Luleå

Påsklov, part 2

I tisdags var jag till Smedsbyn och hängde med några härliga tjejor. Käkade gotta (standard), spelade spel och såg film- Pitch perfect. Riktigt bra och skön film!
På onsdagen hade Jenny utställning (tjockt najs) och efter den gick jag, Emma och Adela och mötte upp Gustav för spelkväll (det blev mer av en myskväll). Vi handlade med oss godis och halloumi och gick till övernattningslägenheten vi hade hyrt över natten. Det var riktigt trevligt och roligt!
Emma och Adde sov över och dagen efter for Emma hem och jag och Adela gick runt på stan i det fina vädret.

Tumblr_mkdhslahf21qev0j4o1_500_large

Påsklov, part 1

Påsklovet började med promenad på isen med mamma. Kikade även lite i affärer vilket ledde till ett köp av nya solglasögon ett par dagar senare. Jag har varit på 18-årskalas och basket. Mycket roligt och trevligt!

I söndags for jag upp med bussen till Lansjärv där familjen och morfar väntade. Käkade middag och på måndag förmiddag tog vi en promenad i Lillsund och käkade korv. Hann även med ett besök hos Mia och Johan. De har fått deras andra dotter, såå söt! Busade lite och plumsade i snön med storasyster Elise innan vi for.

De hade inte bara en nyfödd flicka, de hade fått en liten påskkyckling också. Söta Pippi!