Gran Canaria: Mina bilder del 1

Här kommer äntligen bilderna från resan. Jag börjar med mina egna (oredigerade) bilder och sedan ska jag också lägga upp tjejernas.

På flygplatsen och i flygplanet. Övertaggade tjejer. Vi var såå pepp! Kände oss vuxna med Dooley's.

Underbar känsla att landa på spansk mark. Fortfarande överpeppade.

Så fort vi hade checkat in på hotellet och kastat in väskorna på rummet gick (trallade) vi ner till stranden och HAVET! Doppade fötterna och bara njöt att vi äntligen var framme.

Utsikten från balkongen.

Frukost på balkongen. Nutellamackor, juice, yoghurt och bananer. Sedan stranden med Boden-killarna vi träffade på flygplatsen.

Vi badade i havet och skrev JESPER i sanden i öknen. Ja, vi var i en öken. Det var fett.

Lunchpaus från vandringen i öknen.

Att vandra i öknen var bland det roligaste jag varit med om. Vi höll på i timmar!

Balkonghäng, middag och manikyr.

Jag fotade mest de första dagarna, så det här var bara dag 1 och 2. Resten av veckan kommer upp sen.

1, 2, 3

Du gör skoldagarna lättare.

Hemma

Landade i Luleå idag efter en fantastisk vecka i playa del ingles. Bilder kommer, men just nu vill jag bara umgås med personer jag saknat. En bild kan jag visa nu:

På flygplatsen påväg hem.

Tänkte bara säga att Gran Canaria-räknaren är nu nere på noll. Så...  ¡Adiós!

Kommer sakna den här tjejen. Jag älskar dig! ♥

Om en vecka

Jag kan knappt fatta att det bara är en vecka kvar tills jag, Emma och Adela far utomlands tillsammans. Det ska bli så mysigt och roligt! Imorgon ska vi träffas och gå igenom packning och allt annat inför resan. Då tror jag att det kommer bli mer verkligt.

Jag har längtat så länge och nu är det jättesnart dags! Tagga!

Favoriter från nyårsafton

Nyår 2013 del 2

Har bara bilder fram till tolvslaget. Lika bra kanske.

Påväg till hamnen.

Tomtebloss med Jesper och Mohammed!

Nytt år! Adela fick min nyårskyss! ;*

Nyår 2013 del 1

Jag hade riktigt kul på nyårsafton. Jag och Adela rockade som vanligt. Det blev inte riktigt som tänkt (vi mötte aldrig upp Julia, och Pommacen glömde vi på balkongen :-( ) men det var väldigt roligt ändå!

Vi käkade god middag och gjorde oss snygga. Med tanke på alla selfies jag hittade i telefonen igår var jag tydligen snyggare än vanligt! ;-)
När klockan närmade sig tolv gick vi till norra och träffade lite folk, kollade raketerna och tiggde till oss champange. Hälsade även på Malin som hade gift sig tidigare på kvällen.
Sedan hann vi vara in och vända på både bonsai och heros innan vi gick till Max. Från Max for vi till Skurholmen på efterfest.

Här kommer bilder från första delen av kvällen: