Bus

 
Det märks att jag och Adde inte har träffats nog ofta under lovet. Vi knäppar oss som aldrig förr. Idag blev jag gravid och igår hade vi picknick under bänkarna innan vi satte oss och käkade lunch på de. Vi gjorde ett tappert försök att sitta under men taket var helt enkelt för lågt.
Igår hade vi även ett litet äventyr på isen efter snörugbyn på idrotten. Is-händelsen var bland det roligaste jag varit med om. 
Jag skrev tidigare att vi var som Sam och Frodo i hopp om att folk skulle tro att vi var trogna, starka och modiga. Efter att ha tänkt igenom allt vi har gjort under veckan har jag insett att vi faktiskt är mer som Merry och Pippin.
 
Bar på tvillingar.
 
Böghög ♥
         
 
Tycker så väldigt mycket om dej!
 
 

Kommentarer
Postat av: Adela

<3

2013-01-10 @ 21:59:36
URL: http://addebladder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0