I miss you, missing you insane

 
Ja, jag saknar Barcelona. Älskar den vackra staden. Jag ska få åka dit igen. Det kanske bara blir en dag, men jag ska fortfarande få se mitt älskade Barca!
Idag bokade familjen Fa (läs Wahlberg) en resa till Calella i Spanien. Bad- och solsemester 5 juli! Eftersom Calella ligger så nära Barcelona kommer vi fara dit någon gång under veckan vi är borta. Underbart!
 
Nu i slutet av maj ska vi ner till Stockholm. Min kusin tar studenten. Det ska bli kul!
 
Åh, vad jag älskar att resa och att få komma bort. Jag älskar Lule och trivs såå bra här, men jag måste få se andra ställen. Det känns så jäkla bra att ha 2 resor bokade.
 
Min favorittrappa i Barca.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0