onsdag, torsdag, fredag

 
Igår var jag på fredskulturkafé. Uppträdanden av estetelever. Johanna kickade ass. Johanna var bäst. Som alltid. Det var även en kvinna där från Svenska Freds som berättade vad dom sysslar med. När eventet var klart gick jag och Johanna hem till mig och drog ett balkonghäng med de fantastiska grabbarna Ben och Jerry. 
 
Idag hade jag inga lektioner. Endast skattjakt som några ettor höll i. Så jag mös på hemma på förmiddagen. Käkade lunch, pluggade lite och gjorde mig i ordning. Första dagen på länge som jag hann torka håret helt. Plattade det till och med! När jag kände mig snygg nog begav jag mig mot Willy:s för en glass innan jag skulle till skolan. Bästa beslutet på hela dagen. Eller, det bästa var nog när jag köpte hallon och kolasås. Ja, det var nog det bästa. Avnjöt det på balkongen med mamma och Jenny.
 
Har även hunnit med att sitta barnvakt idag. Jag och syrran var och busade lite med Spencer efter middagen.
 
Imorgon har jag nationella i matte. Det är den muntliga delen. Det ska nog gå bra, det var en enkel uppgift att förklara. Har dessutom bästa gruppen. Mina älsklingar André och Adela. ♥
Direkt efter det ska jag till studio ZNYGG. Frisör-Malin ska prova olika uppsättningar på mig och även sminka mig. Det kommer bli kul! Men jag måste duscha nu ikväll, håret får inte vara nytvättat... Ah, jag tycker inte om att inte tvätta håret på morgonen!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0