You had me at hello

 
Igår var en bra dag. Slutade just efter ett och då gick (cyklade) jag, Adde, Therese och Jenny till stan. Jenny gick hem. Vi andra gick och provade jeans. Jag hittade ett par på bikbok, gråa och höga. :-)
 
Jag och Adde satte oss i solen på KH, men glassuget blev för stort så vi satt inte så länge. ;-) Cyklade till Willy:s och köpte glass. Åt den vid havet. När glassen var slut och solen inte värmde längre hamnade vi på våran balkong och drog ett redigt balkonghäng. Med redigt menar jag massa fika. Hehe. Jesper kom också efter ett tag.
 
På kvällen var jag med föräldrarna till farmor. Hemma såg jag Arrow i en kvart. Sov sedan.
 
 
Nejmen, titta! Nya skor!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0